Friday, April 3, 2015

投資公司的來電

幾天前, 太太收到自己投資戶口(Fide.....)的公司人員來電, 話有東西要confirm什麼的, 但我太太的投資戶口都是我幫她賣買的. 所以回說等丈夫在時再回電話.

今天不用上班, 我們回電去. 太太在旁邊.

fide...: 我想問你們的投資策略是什麼?

我: 看ROE, RSI 之類

fide...: 投資的目標是什麼?

我: 收息! 供兒子讀大學

fide...: 買什麼sector?

我: PG ...... 能以stable 股息公司

fide...: 那不是sector, 我看你是那一類知少少投資技巧的一般投資者, 但你這這幾年來loss了25%(約27000美元)脹面值, 如果是我公司的staff, 一早已經炒了(大概是說我的策略太屎了, 但我同意應該把staff炒了這一段)

fide...: 我們公司可以提供投資advice, 做到stable 增長 (開始sales野)

.
.
.

我: 那如果我給你管理我的account, 收費的, 你能否保証某一個%的年回報?

fide...: oh, 不能, 這是非法的(我也@@!   要收$, 但沒保証! 真的草泥馬?!)

.
.
.
我: 我想想要回電吧(當然不會)

以上對話那個staff非常有禮貌. 但他好象強調了我的25%loss(27000美元), 之後我再翻看這幾年的股息. 共收了38000美元. 之後每年都收8千至9千美大餅. 那個投資sales就沒提了. 收息太屎嗎?





23 comments:

  1. Replies
    1. 係. 以線之後想起, 我應該問佢, 點樣可以保証唔會再有雷曼事件發生在貴公司? 可能佢也會答, 呢D係唔保証! haha

      Delete
  2. 高手,我指銷售策略,我也想跟他過兩招。

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. 同意, 所以我冇當面炳佢, 又或其實佢當我係on9投資者

      Delete
  4. 可以做到財息兼收會更好 :)
    不過股市呢十幾年來, 一買錯好易輸價, 收息都賺唔返, 所以股市難玩過樓市或匯市 !

    ReplyDelete
    Replies
    1. 其實我覺得係因為樓市cycle太長(約十年), 所以覺得容易玩. 如果一隻股票係不倒的, e.g. 2800 係唔會死人的. 跌市又有息收.
      樓? 又要比差口向, 地租, maintenance, management fee. 呢條數都唔少.

      Delete
  5. 收息佢無得分,當然視而不見。

    ReplyDelete
  6. 堅搵水魚, 不要亂放個人資料呢...

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係美國好多地方無個人私穩的, 很多資料都放係Public睇到

      Delete
  7. 很有趣的文章

    thanks for sharing

    ReplyDelete
  8. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  9. 謝謝分享! 真的寧願收息!

    ReplyDelete