Tuesday, December 21, 2010

英基國際學校事件

今天看報英基國際學校, 的家長話學費貴. 事原部份家長看見校長月租8萬元租一個服務式住宅, 所以那些家長覺得校長應該慳的使, 學費就可以平的. 大佬, 呢的所謂明牌國際校, 擺明是for-profit, 入去讀書, 你情我願, 覺得貴, 咪好讀等二間囉! 佢校長可以住月租8界萬房子, 其實係全部家長夾錢. 即係好似去時代廣場食晚飯咁, 價錢極貴, 其實係食租金, 覺得貴可以唔去.

呢的家長現在做的事, 就如行入去LV shop, 然後大聲叫"點解的野咁貴嫁! 可否平的". 如果我係英基老板, 我一定會想, 我地的target customer 係唔會叫我地減價, 冇錢讀, 唔該行遠的, 咪整cheap 晒我地間學校.

仲有, 有錢那班家長亦會同意加學費, 加多的學費, 西走的窮家長, 留下的全部係有錢家庭, 自己的子女就唔需要群埋的窮鬼. 我講是實, 因為係現實.

如果英基上市我一定買, 因為有勁多貪虛榮的家長願意付錢. 所以點解呢的學校有市場.

No comments:

Post a Comment