Saturday, February 12, 2011

資產增值與人工增值

前兩星期和一個有炒股的同事講加人工的事情, 佢講左一句好精景的說話, "有得加人工咪算好囉! 唔好期望老細會加的你好多人工. 資產增值的速度, 一定快過人工上升的速度" 呢個當然講係in general, 買8號仔除外.

呢個係是實. 你睇前幾年香港經濟好返D時, 老板唔會主動加人工先, 係要等到有人走, 仲要係走得兩三個先考慮加人工比留低的同事, 呢個事候, 留低的同事的人工已經比出面的舊同事少了. 如是者經過幾次咁樣的加人工方式, 自已的人工比出面人慢了幾年.

而買blue chip收息, 以港燈為例, 每年派息4.5%, 再加股價每年上升5%. 保守的計每年都有9% increase.(可參考港燈10年周線圖, 一看就明). 無需看工作表現. 你老板會唔會每年加9%比你? 答案好明顯.

你還會期望加人工嗎? 還是儲blue chip?

No comments:

Post a Comment