Monday, October 11, 2010

So C Wong 將舉行《我要賺2億》講座

So C Wong大家都係佢係邊個, 佢在電台講, 話要10年賺2億. (她說現在已賺了一千萬) 之後就會開45場talk show, 題目係 《我要賺2億》. 佢又聽某上市公司director講, 做生意係唔使自己拿本, 意思係類似出書, 或板權之類, 所以佢就開了呢個talk show, 還會分享她的失敗經驗.

在電台裡她還說, 每年支出要成3,4百, 因為佢現在住的地方租貴, 我想都要成10幾萬一個月個隻. 她想把那物業買下來, 但對主開價4千萬, 所以她說己有千萬資產, 但還是冇shell snail.(其實因為自己要求高) 家裡還有雨位高堂, 所以她開大口說要賺2億來應付未來的支出.

她還笑節目的主人茶small因, 說她的想法是打工仔的想法. 在我眼裡, SCW只是50步笑百步. SCW只是一個中產的想法, 為了更大的支出, 而去找更多的錢, 完全和老鼠賽跑, 毫無分別.

給她錢去聽talk show, 就真是幫他賺2億, 即係夾錢比佢. 講真, 呢的分享失敗驗的talk show, (當然入面還有其他話題) 還要我付1百元去聽? 搞錯! 呢的失敗經驗, 問下你自己的同事, 為何他們不能財務自由就知道, 又可以問下你的fiend, 成日問你錢個D, 仲要唔還個隻, 就知道點解會知失敗. 再唔係照下鏡, 鏡入面的你(我), 為什麼還沒財務自由?  值唔值得去聽, 自己想想.

在我眼裡SCW老早已財務自由了, 不過我尊重每個人都自己的想法.

No comments:

Post a Comment