Sunday, October 5, 2008

2013 年 4月1日
正在吃早餐時, 電話一響:

我: "邊位?"

陳仔: "出來食晚飯呀?"

我: "唔得wo!"

陳仔: "點解? 你做緊咩?"

我: "我響巴黎食緊早餐!, 法國大餐, 多(舊)魚呀.  一係你過來我呢邊啦!"

陳仔: "痴線, 咪玩野!"

我: "真嫁wo!"

陳仔: "你唔出來就算咪玩野, bye bye"

正在吃晚早餐時, 電話一響:

我: "邊位?"

老李: "出來食早餐呀?"

我: "唔得wo!"

老李: "點解? 你做緊咩?"

我: "我響瑞士食緊晚餐!, 仲係芝士火鍋, 一係你過來我呢邊啦!"

老李: "痴線, 咪玩野!"

我: "真嫁wo!"

老李: "你唔出來就算咪玩野, bye bye" 

正在搭飛機途中時, 衛星電話一響:

女人聲離?

我: "邊位?"

她: "需仔!!! 起身返工啦!!! 過晒鐘啦, 鬧鐘響在成年你都唔起身!!!"

抬頭一看大鐘, oh shit, 都係起身返工, 遲到啦~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

No comments:

Post a Comment