Wednesday, October 1, 2008

我的股壇偶像

我的股壇偶像有三個:

1. 畢非特, 成功的價值投資者, 唔洗多講.
2. 火燎森, 30歲前賺到第一個一千萬, 呢個係我欣賞佢的地方. 我會以佢為目標!
3. 市場先生, 一個高EQ的投資者, 永遠從(相對的)低位買進, 只買不賣.
有的人話價值投資係垃圾
, 又有的人話只買不賣冇用(Q精神), 其實唔理你有咩法, 只要能到彼岸的(財務自由), 就是好方法. 各施各法. 我也有我的方法.
我會以火燎森為目標
, 當然唔係30歲前有一千萬, (我都4張野). 而係希望45歲賺到一千萬. 從而家到目標還有88%路程. 88%呢個數字唔係好多, 化成錢, 就要賺多8.8M.
努力呀
! (到現在新計劃還沒開齋!)

No comments:

Post a Comment