Saturday, May 14, 2011

八字批命

昨天和同事講起八字批命, 突然想起自己20幾歲時, 經朋友介紹批八字, 仲要去到屯們添. 那人是業餘的. 記得其中一句,

他說: "到中年後, 有好多人給你差使!"

: "我那時發達了?"

他說:"不知到. 八字批出來只有這些,"

我當時只是一個由office boy升上去的起低級文員, 只係給萬人差使, 那敢想差使人. 後來也忘你批命一事. 現在看來, 這事已經成真! 可解? 因為有好多人比我使, 即係為我服務也! 小弟拿住D股票, 例如匯豐, 入面幾萬人服務我. 雖然我唔能夠真接使入面D員工做野, 但我就知道他們好努力, 好用力咁為股東而做野, 見到咁樣, 我呢個小股東都好安慰!

你可以話我阿Q精神. 其實睇你點睇啦! 你地覺得阿Q?, 那就比心機在大公司工作, 努力向上抓罷! 這世界是沒有不勞而鑊的, 也沒有黃金噴泉, 咪發夢!


實實在在收股息的小股東上.

No comments:

Post a Comment