Friday, July 3, 2015

迫害2 (上)

上回講到老板玩big data, 追迫我們快D快D(=快些). 話要present比個angel(投資者), 結果點呢? 超低能,勁搞笑. 以下係部份對話內容. 全部真實.

香港partner: 拿呢個system會做....會做.....(下面還有一萬字)

我老板: ..................靜心聽present.........

present完. 全個電話會議靜了幾秒....

大6(陸)Angel: 冇拿.........就咁拿...........係咁多拿.........

香港partner: (想解釋)

大6(陸)Angel: detail 野我唔想講(因為佢係大枝野)

香港partner: detail野你唔講, 問你想要什麼你又唔講, 你究竟想要咩?

我老板就全程縮.

大6Angel當然唔會講佢要咩, 因為佢自己都唔知. Angel只係睇呢個product賣唔賣錢, 有冇市場, 賺錢否? 如果個angel知自己要咩, 就自己找工廠做啦!

我老板就永遠覺得佢呢個project idea 係至正, 無敵的. 大佬呀, 個個港女都話自己係至正啦. 會唔會自視過高呢?

回到電話會議, 最後點呢? 係個香港partner同個大6Angel對駡. 當然, 呢個big data presentation就這樣完結, 第二天早上, 老板話呢個big data project唔洗再趕, 慢慢做. 即係話大6Angel唔見在. 宇宙風暴終於停了. 迫害完結. 我地又可以準時於工.

正當安靜下來時候, 又發現完來福無雙至, 禍不單行係絕對正確的. 新的宇宙風暴又無聲的慢慢到來. 咁次係咩明堂?

8 comments: