Sunday, June 20, 2010

Guaranteed Lifetime Withdrawal Benefit

GLWD 全名為Guaranteed Lifetime Withdrawal Benefit. 佢其實係一種基金. 呢類型的特性是每年保證回報(e.g 5%), 如果股市大插, GLWD都係保證5%年回報, 如果股市大升, 你可以拿到高於5%的回報, 總之不會少於5%回報, 聽落係咪好正呢? 但他的管理費為1-1.5%, 視乎不同公司.

我覺得基金的真正意義就是上面所說的, 香港有幾多基金能做到? 在香港,好多基金包括銀行賣個的, 個市升佢又升, 個市跌佢又跌. 咁點解要買佢呢隻基金呢, 大佬呀真金白銀收在管理費, 出來的結果同一個老散買2800分別. 自已買2800起碼唔使被人食多層commission.

唔明點解的人會去買基金, 想深一層, 其實個sales都係打工姐, 佢的人工邊個出? 公司出囉. 公司的錢邊處來? 買基金的0n 9囉(註:我已前都有買個基金, 經保險agent.)

其實每一個基金sales都係為在commission而奮鬥, 即係好似的迷債sales咁, 老細壓到落來, 就要找人買啦. 如果sales掂呀, 都唔使打工啦.

我有個朋友, 個sales猛咁sales基金比佢, 點好點好. 我個朋友話你公司的基金咁勁呀! 點解我唔直接買你公司的股票呢, sales冇言.

所以如果現在有基金佬想sale我, 沒有每年10-15%保證回報, 我係唔會理佢, 因為完全唔吸引. 我買002,006,011都好過佢地. 投資的事都係靠自己好, 所以要學多的財務智識. 但偏偏學校, 老板, 政府, 宗教從來唔的會講呢的野, 只係叫我們腳踏實地工作, 交稅. 某的宗教還要每月交多10%做奉獻添. 全部都係付錢, 付錢, 付錢....直到死亡. 那誰來付給我? 從來都沒有人講真相, 只有Robert.

No comments:

Post a Comment