Tuesday, November 23, 2010

一千萬 元倉(52)

買入美股American Capital Agency Group (AGNC) 1300股, US$28.95買入. 約4萬美元.  呢隻股現價yield 係19%年息.

係...你冇睇錯, 19%年息, 仲每季派US$1.40 我都覺得匪而所思!?

佢話自己係REITs一類的股票,  成立一年多. 看公司資料, 佢係hold 按揭證券, 仲話呢的按揭有美國政府backup, 按揭證券?風險不少. 不過19% yield, 4年多就一個double.

點解會找到? 我係用Google Finance search 就高yield 的公司, 等一間就係.

US 倉 update:
                share     buy at        total
AGNC    1,300   $28.95    $37,642.95
cash                                     $2,357.05
--------------------------------------------
                                           $40,000.00

Monday, November 22, 2010

菜園村事件的一些感想

菜園村事件大家都應該知道是什麼事. 我本人的意見係, 他們應該搬走.

等一, 土地是他們早先霸回來, 英國管理的香港政府也一早講過係暫時比他們早先住住先.

等二, 最後香港政府也保賞了他們, 都算係咁.

中國自古以來都係大地住惡晒. 而香港最大的地住就係香港政府, 其次先係四大地產商, 所以官商勾結, 係是實, 但係政府從來都不承認.

菜圖村住民原本想過一些自給自足的生活(農業), 想避開地產霸權. 政府叫他們上供屋, 即係要他們從回消費的社會, 不再自給自足, 冇錢就要打工. 慘!!! 而地產商的目的, 都係想壟斷晒衣食住行, 你的消費一分一豪全部奉獻比地產商

如何逃出這個霸權主義, 一係做特首, 改變香港. 一係同流合污, 即係一同參加地產霸權, 例如做領會股東, 而不做領會租客. 或買入四大地產家族股票, 齊齊收股息, 分享地產霸權的成果.

香港打工仔成日話分享不到經濟成果, 其實只要齊齊參加地產霸權, 你就可分享到成果. 唔好咁天真以為老板會同員工分享成果, 員工係用來剝削, 因為員工係成本的一部份, 要加大利潤, 更係剝削啦.

還有, 解天主教大佬要就魔鬼論要向李+X say sorry, 好簡單. 長實期下的鹿茵山莊, 原本塊地皮係邊個?   咪就天主教囉! 佢地班下層sales(神父)就係咁收新會員的奉獻(薪金的10%), 上面高層就係咁賣地拿錢洗, (立)埋(立)埋都唔知去左邊?

最後唔想好似菜園村的居民咁, 記住參加地產霸權協會.

地址:  合和中心 23/F

I

w
a
n
t

f
i
n
a
n
c
i
a
l

f
r
e
e
d
o
m

Wednesday, November 3, 2010

美國六千億美元購買國債

美國聯儲局在今晨公布新一輪量化寬鬆(QE2)措施的規模, 在明年六月前將動用六千億美元購買國債, 以進一步放寬銀根.

唔知生早股市會怎樣?

Monday, November 1, 2010

一千萬 元倉(51)

買入1881 富豪產業信託 16,000股 @2.03   $32,582.55

倉update
.                                  shares        as at 1/11             總值
0166 新時代能源    400,000  
0435 陽光房地產      28,000
1881 富豪產業信託  16,000
2628 中壽                  76,000